مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 10:452022-10-28سياسي

اجرای طرح دوطرفه سازی یکی از معابر اصلی قوچان دارای مصوبه شورای شهر نیست


رییس شورای اسلامی شهر قوچان با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در اجرای طرح دوطرفه سازی یکی از خیابان ها و معابر اصلی این شهر گفت: شورای شهر هیچ گونه مصوبه ای در این زمینه نداشته و شهرداری تنها مجری مصوبات شورای هماهنگی ترافیک قوچان برای پیاده سازی این طرح بوده است.

- علیرضا فخرآبادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان با اشاره به حاشیه های به وجود آمده در اجرای طرح دوطرفه سازی یکی از معابر اصلی این شهر در مدتی کوتاه و سپس مسکوت شدن این پروژه به دلیل اعتراض های مردمی و ترافیک به وجود آمده، اظهار کرد: اجرایی شدن و توقف پروژه دوطرفه سازی خیابان ولی عصر(ع) شهر قوچان دارای مصوبه شورای هماهنگی ترافیک بوده و شورای شهر هیچ دخل و تصرفی در این زمینه ندارد.

وی بابیان اینکه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان قوچان دارای اعضای مشخصی بوده که ریاست آن بر عهده فرماندار است و شورای شهر و شهرداری تنها یکی از اعضای آن محسوب می شوند، بیان کرد: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک در 20 اردیبهشت سال جاری مقرر شد فاز نخست طرح دوطرفه سازی به صورت آزمایشی در حدفاصل خیابان ولی عصر تا ابتدای خیابان هاتف قوچان به اجرا درآید.

رییس شورای اسلامی شهر قوچان یادآور شد: بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک در 21 تیرماه شهردار قوچان به عنوان مجری این طرح انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دوطرفه سازی یکی از معابر اصلی قوچان دارای مصوبه شورای شهر نیست

اجرای طرح دوطرفه سازی یکی از معابر اصلی قوچان دارای مصوبه شورای شهر نیست