مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 10:552022-10-28بين الملل

پادشاه عربستان حکم برکناری یکی از اختلاسگران سعودی را صادر کرد


پادشاه عربستان طی حکی، رییس دانشگاه «ملک عبدالعزیز» را به جرم اختلاس از سمت خود برکنار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز گذشته (پنجشنبه، 27اکتبر) سه فرمان سلطنتی صادر و در یکی از آن ها عبدالرحمن بن عبید الیوبی رییس دانشگاه ملک عبدالعزیز را از سمت خود برکنار کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی دولت عربستان علیه الیوبی به دلیل ارتکاب جرائمی از جمله سوء استفاده از جایگاه شغلی برای منافع شخصی، اختلاس از بودجه دانشگاه ملک عبدالعزیز، پولشویی و جعل اسناد ارائه کرده بود، صادر شد.

در این دستور پادشاه سعودی آمده بود که سازمان کنترل و مبارزه با فساد، مراحل قانونی لازم را برای رسیدگی به جرائم وی تکمیل خواهد کرد .

چند روز گذشته بود که سازمان کنترل و مبارزه با فساد عربستان اعلام کرد طی 3426 دور بازرسی هایی که در طول یک ماه انجام داده، از 148 نفر تحقیقات کرده و این تحقیقات منجر به دستگیری 60 متهم شده است.

روزنامه عکاظ عربستان گزارش داده بود که متهمان دستگیرشده از کارمندان وزارت خانه های دفاع، کشور، بهداشت، شهرداری ها و مسکن هستند.

سازمان کنترل و مبارزه با فساد عربستان نیز در گزارشی توضیح داد مهم ترین جرائم و موارد فساد مالی و اداری این وزارت خانه ها، رشوه، سوء استفاده از قدرت، پولشویی و جعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه عربستان حکم برکناری یکی از اختلاسگران سعودی را صادر کرد

پادشاه عربستان حکم برکناری یکی از اختلاسگران سعودی را صادر کرد