مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 11:052022-10-28اقتصادي

دستور قضایی آماده سازی یک کشتی ایرانی برای جام جهانی قطر


در جریان بازدید قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع کشتی سازی فراساحل ایران (ایزوایکو)، دستورات ویژه قضایی جهت تسریع در آماده سازی کشتی تفریحی سانی برای خدمت رسانی به مسافران جام جهانی قطر صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری ها و مواردی که مربوط به حمایت از صنایع کشتی سازی است نام برد که در خصوص آن دستورات ویژه ای صادر شده است.

وی همچنین تصریح کرد: اقدامات بزرگ و غرور آفرینی در مجموعه کشتی سازی فراساحل در حال پیگیری و انجام است که از آن جمله می توان به تعمیر ، بازسازی و تولید کشتی های بزرگی توسط متخصصین و نخبگان ایرانی اشاره کرد.

قهرمانی خاطرنشان کرد: یکی از کشتی هایی که در محوطه صنایع فراساحل بندرعباس در حال بازسازی است، کشتی سانی می باشد که قرار است در جریان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 مسافران ایرانی را به سمت قطر حمل کند که در راستای آماده سازی سریع تر و ایمن تر این کشتی نیز دستورات ویژه ای صادر شد.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین یادآور شد: صنایع کشتی سازی علاوه بر نقش و جایگاه استراتژیکی که دارند در حوزه ایجاد اشتغال نیز می توانند بسیار موثر باشند و حجم بالایی از اشتغال را ایجاد کنند که این موضوع هم توسط دادستان مرکز استان مورد پیگیری قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قضایی آماده سازی یک کشتی ایرانی برای جام جهانی قطر

دستور قضایی آماده سازی یک کشتی ایرانی برای جام جهانی قطر