مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 11:202022-10-28بين الملل

وزیر جنگ تل آویو در آنکارا علیه ایران رایزنی کرد+عکس


بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که روز گذشته سفری رسمی به آنکارا انجام داد، با رییس جمهور و دیگر مقام های ارشد ترکیه دیدار و رایزنی کرد.

- توضیحاتی ارائه داده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد که روز پنجشنبه (دیروز) سفر خود را با ادای احترام به موزه یادبود کمال آتاتورک بنیانگذار ترکیه نوین آغاز کرد.

بنی گانتز در اولین توییت اول درباره سفر به ترکیه نوشته که با رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه و حلوسی آکار وزیر دفاع این کشور درباره توسعه مسئولانه روابط امنیتی بین تل آویو و آنکارا صحبت خواهد کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از دیدار با وزیر دفاع ترکیه خبر داد که دیداری مثبت با حلوسی آکار وزیر دفاع ترکیه داشت و در توییتر خود نوشت: ما از برقراری مجدد روابط دفاعی بین کشورهایمان به عنوان گامی مهم در جهت همکاری با یکدیگر برای ارتقای صلح و ثبات منطقه ای استقبال کردیم .

بنی گانتز و حلوسی آکار وزیر دفاع ترکیه   بنی گانتز همچنین از رایزنی ضد ایرانی خود با وزیر دفاع ترکیه خبر داد و در پیام توییتری خود تصریح کرد: در صحبتمان، من مسائلی را درباره تهدید ایران و نیروهای نیابتی آن، مبارزه با تروریسم و تحولات جنگ در اوکراین مطرح کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ تل آویو در آنکارا علیه ایران رایزنی کرد+عکس

وزیر جنگ تل آویو در آنکارا علیه ایران رایزنی کرد+عکس