مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 11:512022-10-28سياسي

علمای اهل سنت کرمان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند


جمعی از علمای اهل تسنن استان کرمان حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند و مردم را در برابر دسیسه ها و توطئه های تفرقه افکنانه دشمن به هوشیاری و وحدت دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، در پی حادثه تروریستی در حرم احمدبن موسی(ع) شاهچراغ شیراز که منجر به به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از هموطنان مان شد، علمای اهل سنت شهرستان های استان کرمان این جنایت را محکوم کردند.

مولوی یونس چاهانی مشاور نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان: اعلام آمادگی اهل تسنن برای دفاع از اماکن مقدس و مذهبی کشور/مردم با حافظان امنیت همکاری دلسوزانه داشته باشند مولوی یونس چاهانی حملات تروریستی را نشانه شکست دشمن دانست و اظهار داشت: ترور و ایجاد رعب و وحشت، آن هم  در اماکن مقدس نشان می دهد دشمن با خاری و ذلت شکست خورده است.

وی به اهمیت اتحاد پرداخت و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی باید متحدانه مبدا جنایات را بشناسند و متوجه باشند که آن، از کجا آب می خورد.

وی با تاکید براینکه دشمنان نظام اسلامی نشان دادند، تنها با نظام دشمن نیستند بلکه با ملت هم دشمنی دارند، خاطرنشان کرد: آن ها اگر ذره ای وجدان و انسانیت داشتند، این مصیبت سخت را با شدیدترین الفاظ محکوم می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل سنت کرمان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند

علمای اهل سنت کرمان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم کردند