مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 13:502022-10-28سياسي

رییسی: امیدوارم روابط ایران و عراق در دوره نخست وزیری شیاع السودانی توسعه یابد


رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به «محمد شیاع السودانی» انتخاب وی به عنوان نخست وزیر عراق را تبریک گفت و تاکید کرد: امید است روابط برادرانه ایران و عراق در دوره نخست وزیری جنابعالی در تمامی ابعاد تحکیم و توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی به محمد شیاع السودانی انتخاب وی به عنوان نخست وزیر عراق را تبریک گفت.

متن پیام آیت الله رییسی به این شرح است: جناب آقای محمد شیاع سودانی  نخست وزیر محترم جمهوری عراق  السلام علیکم و رحمه الله و برکاته مسئولیت خطیر نخست وزیری و تشکیل دولت عراق با رای اعتماد مجلس نمایندگان به وزرای پیشنهادی را به جنابعالی تبریک می گویم.

جمهوری اسلامی ایران همواره از فرایند سیاسی عراق مبتنی بر رای مردم حمایت نموده و در جهت بسط مناسبات برادرانه با عراق از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

امید است روابط برادرانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در دوره نخست وزیری جنابعالی فراتر از روابط رسمی، مبتنی بر عمق تمدنی، فرهنگی و مردمی در تمامی ابعاد تحکیم و توسعه یابد.

جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری های فیمابین تاکید می نماید و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: امیدوارم روابط ایران و عراق در دوره نخست وزیری شیاع السودانی توسعه یابد

رییسی: امیدوارم روابط ایران و عراق در دوره نخست وزیری شیاع السودانی توسعه یابد