مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 14:402022-10-28سياسي

ایران با ایمان، تولید قدرت و عزت پیشرفت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی ،عضو شورای عالی امنیت ملی در سخنرانی جلسه حکمت سیاسی اظهار کرد: قدرت های غربی که بانی جنگ، تحریم، - قدرت های غربی که بانی جنگ، تحریم، ترور و سایر تهدید ها علیه ملت ایران بوده اند با رفتار هایی که بویی از زندگی و حیات نمی دهد، نمی توانند شعار زندگی بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی ،عضو شورای عالی امنیت ملی در سخنرانی جلسه حکمت سیاسی اظهار کرد: قدرت های غربی که بانی جنگ، تحریم، ترور و سایر تهدید ها علیه ملت ایران بوده اند با رفتار هایی که بویی از زندگی و حیات نمی دهد، نمی توانند شعار زندگی بدهند.

تحمیل جنگ، تحریم و ترور هیچکدام بوی زندگی نمی دهد، بانیان این رفتار ها که تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا حق حیات یک ملت را سلب کنند، با برخی از شعار ها فرار رو به جلو می کنند.

چرا که می بینند ایران با انقلاب اسلامی حیات جدیدی یافته که در آن قدرت، عزت و پیشرفت است، او می خواهد جلوی این حیات را بگیرد.

ایمان ایران شاهد وعده های قرآن اگر ایمان و عمل صالح در کنار هم قرار گیرد، تولید قدرت، عزت و پیشرفت می کند یعنی ایمان ایران شاهدی بر وعده های قرآنی است، که این از نتایج سحر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با ایمان، تولید قدرت و عزت پیشرفت می کند

ایران با ایمان، تولید قدرت و عزت پیشرفت می کند