مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 14:552022-10-28سياسي

جنایت حرم شاه چراغ، عمق ضعف و کینه توزی استکبار را نشان داد


طراحی این جنایت توسط مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود بود و مزدور آن ها این کار را انجام داد و این نشانه عمق ضعف و کینه توزی استکبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز با تسلیت شهادت و مجروح شدن تعدای از زائران حرم شاه چراغ اظهار کرد: طراحی این جنایت توسط مثلث آمریکا، دانش آموزی، بیان کرد: با تربیت اسلامی است که فهمیده ها حماسه می آفریند، شهید فهمیده دارای ادب اسلامی، تشخیص و بصیرت بود و این ادب اسلامی حلقه مفقوده جامعه نوجوان ما است.

وی گفت: نوجوان ما باید ادب اسلامی را فرابگیرد، متولیان فرهنگی و نهادهای دست اندرکار باید عجله کنند و کودک، نوجوان و جوان را دریابیم که قبل از توطئه دشمن به آن ها تربیت اسلامی یاد بدهیم.

کوتاهی و مسامحه در برابر این انگل های جامعه و اراذل واوباش گناهی نابخشودنی است حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) قلب و دل همه مردم مسلمان ما را به درد آورد، روزهای اخیر یادآور جنگ احزاب و صف آرایی همه جانبه دشمنان است، این بار با اقدامی به شیوه تکفیری ها و با شلیک گلوله زائران مظلوم و بی دفاع در حرم مطهر آقا احمد بن موسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت حرم شاه چراغ، عمق ضعف و کینه توزی استکبار را نشان داد

جنایت حرم شاه چراغ، عمق ضعف و کینه توزی استکبار را نشان داد