مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 15:112022-10-28سياسي

اقدام تروریستی دشمن با پاسخ سخت جمهوری اسلامی روبه رو خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته پس از دعوت خود و همگان به تقوایی الهی اظهار کرد: مطمین باشید دشمنان نظام و معاندین انقلاب چشم پیشرفت و توسعه کشور را ندارند، آنها می خواهند با سنگ اندازی و ایجاد نا امنی در کشور و جریان سازی های سیاسی امنیت را از مردم بگیرند و در این مسیر تعدادی از جوانان کشور را ندانسته در این مسیر قرار می دهند و  بعد همین جوانان اعلام ندامت و پشیمانی می کنند.

وی گفت: امروز دشمنان متخاصم، استکبار جهانی و هم پیمانان آنها به دنبال تجزیه ایران اسلامی هستند ولی کور خوانده و به زودی ضربه شصت سربازان اسلام را احساس خواهند کرد.

اسماعیلی افزود: سال ها از انقلاب اسلامی گذشته است و تنها سلاح دشمن ترور و جملات تروریستی بوده است، خیلی از دانشمندان ما را به شهادت رساندند ولی تفکر و راه آنان ادامه دارد، درخت انقلاب به پشتیبانی خون شهداست که روز به روز رشد می کند و این رشد و توسعه باعث عصبانیت استکبار شده است.

امام جمعه قرچک بیان داشت: از مسیر شهید فهمیده باید درس بگیریم، این سرباز شجاع سیزده ساله با آن حرکت جهادی اش از دین دفاع کرد و سربلند شد و امروز نیز الگوی بسیاری از دانش آموزان امروزی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تروریستی دشمن با پاسخ سخت جمهوری اسلامی روبه رو خواهد بود

اقدام تروریستی دشمن با پاسخ سخت جمهوری اسلامی روبه رو خواهد بود