مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 17:012022-10-28سياسي

آیت الله ناصری: پاسخ ایران به کشتار مردم مومن شیراز سخت خواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان با اشاره به اهمیت حمله تروریستی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع)، کشتار مظلومانه مردم شیراز را مهمترین سند باطل بودن تفکر و فرهنگ آمریکا و دیگر مستکبران جهان دانست و اظهار کرد: این رویداد تلخ در راستای اغتشاشات اخیر در نقاط مختلف کشور انجام شده و در حقیقت ادامه توطئه و فتنه دشمنان دین و ناکام ماند.

ناصری یزدی تصریح کرد: در عرصه داخلی هم دشمن با جنگ تبلیغی و ادراکی میلیاردها دلار هزینه کرده که بتواند جوانان این کشور را در مقابل ولایت قرار دهند اما اکثریت بالاتفاق مردم هوشیار و بیدار هستند و راه خود را از فتنه ها و توطئه ها از ابتدا جدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از مدارس و سیستم آموزشی کشور تصریح کرد: چرا در مدارس ما آن طور که به علم و درس بها داده می شود به دینداری و قرآن و ایمان فرزندانمان توجه نمی کنند؛ چرا دین مداری جایی در سیستم آموزشی کشور ندارد؟ وی خاطرنشان کرد: مادران و پدران باید راه را به فرزندانشان نشان دهند و از ابتدای زندگی آنها را با قرآن و اهل بیت(ع) آشنا کنند و زمینه ای به وجود آورند که فرزندان این سرزمین دین دار، با ایمان و متعهد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: پاسخ ایران به کشتار مردم مومن شیراز سخت خواهد بود

آیت الله ناصری: پاسخ ایران به کشتار مردم مومن شیراز سخت خواهد بود