مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 17:202022-10-28سياسي

امکان تحصیل در بالاترین سطح برای طلاب خراسان جنوبی وجود دارد


تمامی سطوح حوزه از یک تا چهار در استان تدریس می شود از همین رو امکان تحصیل در بالاترین سطح برای طلبه های خراسان جنوبی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی امروز در بازدید استاندار خراسان جنوبی از مرکز مدیریت علمی مدارس علمیه استان حضور دارند.

وی گفت: 28 مدرسه علمیه در خراسان جنوبی فعال است که 25 مدرسه تحت مدیریت حوزه علمیه خراسان و بقیه تحت نظر حوزه علمیه قم هستند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی اظهار داشت: از مدارس علمیه فعال در این استان 19 مورد متعلق به برادران و 9 مدرسه از آن خواهران طلبه است.

وی افزود: اینها ظرفیت هایی است که از طریق آن نیاز استان به مبلغ عمومی تامین شده و فقط مبلغ تخصصی از شهرهای قم و مشهد اعزام می ‍شود.

حجت الاسلام خسروی با اشاره به اینکه بیش از 50 پژوهشگر طلبه در حال تدوین پایان نامه هستند گفت: ظرفیت هایی در حوزه علمیه استان وجود دارد که باید بیشتر معرفی شوند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل بین حوزه علمیه و سایر دستگاه ها افزود: شورای اداری استان فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های حوزه علمیه است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خواستار استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در شورای فرهنگ عمومی استان شد و گفت: استفاده از ظرفیت بودجه های فرهنگی سایر نهادها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تحصیل در بالاترین سطح برای طلاب خراسان جنوبی وجود دارد

امکان تحصیل در بالاترین سطح برای طلاب خراسان جنوبی وجود دارد