مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 17:452022-10-28سياسي

ریزش جدیدی در سازه های آبی شوشتر رخ نداده است


رییس پایگاه سازه های آبی شوشتر گفت: هیچگونه رانش یا ریزش جدیدی در جداره غربی آسیاب های آبی وجود نداشته و اگر هم موردی نظر دلسوزان میراث فرهنگی را جلب کرده مربوط به استحکام بخشی و عملیات سبک سازی و پاکسازی عرصه مورد نظر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر، برخی دوستداران میراث فرهنگی با ارسال پیام و طی تماس هایی نسبت به ریزش بخش هایی از جداره غربی سازه های آبی جهانی ابراز نگرانی کردند.

در این رابطه محمدرضا بهادری رییس پایگاه سازه های آبی شوشتر در گفت وگو با خبرنگار فارس در شوشتر، اظهار کرد: هیچگونه رانش یا ریزش جدیدی در جداره غربی آسیاب های آبی وجود نداشته و اگر هم موردی نظر دلسوزان میراث فرهنگی را جلب کرده مربوط به استحکام بخشی و عملیات سبک سازی و پاکسازی عرصه مورد نظر است.

وی افزود: در راستای شروع عملیات استحکام بخشی جداره غربی محوطه آسیاب ها و آبشارهای شوشتر طبق طرح تهیه شده توسط مشاور، اولین اقدام سبک سازی عارضه است.

وی بیان کرد: از هفته گذشته پروژه توسط پیمانکار آغاز شده و این موضوع با نظارت نیروهای متخصص در حال انجام است و طبیعتاً ملاحظاتی هم وجود دارد و با توجه به اینکه ساختمان ها و مستحدثاتی روی جداره غربی واقع شده در عملیات سبک سازی مقداری از نخاله ها به پایین ریزش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش جدیدی در سازه های آبی شوشتر رخ نداده است

ریزش جدیدی در سازه های آبی شوشتر رخ نداده است