مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 01:052022-10-28اقتصادي

طرح توسعه گردشگری مذهبی در زیارتگاه خضرزنده سنندج اجرا می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از اجرای طرح توسعه گردشگری مذهبی در زیارتگاه خضرزنده شهرستان سنندج خبر داد.

- یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: وجود ظرفیت های مناسب مذهبی همراه با صدها جاذبه طبیعی و تاریخی در استان موجب شده تا کردستان به یکی از قطب های مهم گردشگری کشور تبدیل شود و همواره مورد توجه تعداد بی شماری از گردشگران قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: زیارتگاه خضرزنده که به زبان کُردی به آن خیرزنه گفته می شود، یکی از جاذبه های گردشگری و اماکن سیاحتی و زیارتی سنندج است که در دامنه کوه آبیدر واقع شده است.

وی با بیان اینکه این زیارتگاه از جایگاه بسیار والایی در نزد شهروندان سنندجی برخوردار است، افزود: سامان دهی محوطه و بنای خضرزنده و افزایش امکانات برای رفاه حال مردم، زائران و گردشگران و با هدف توسعه گردشگری مذهبی در دستور کار قرار دارد.

گویلیان عنوان کرد: با اجرای طرح توسعه گردشگری مذهبی می توانیم مقدمات ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی را در استان فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه این امر نیازمند سیاست گذاری، برنامه ریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه گردشگری مذهبی در زیارتگاه خضرزنده سنندج اجرا می شود

طرح توسعه گردشگری مذهبی در زیارتگاه خضرزنده سنندج اجرا می شود