مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 08:402022-10-29سياسي

آفتاب یزد: هسته ای بهانه بود آمریکا از ایران قوی می ترسد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منصور مظفری مدیر مسئول این روزنامه در تحلیلی نوشته: با عنوان «صاف و پوست کنده بگویید از پهپاد ایرانی می ترسیم، - روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد تصریح کرد حداقل فایده مذاکرات هسته ای (برجام) این بود که ایرانی ها تیر و طایفه آمریکا را خوب شناختند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منصور مظفری مدیر مسئول این روزنامه در تحلیلی نوشته: با عنوان صاف و پوست کنده بگویید از پهپاد ایرانی می ترسیم، چرا تهمت می زنید .

وی در این سرمقاله می نویسد: دیرینه شناسی مذاکرات هسته ای به ما می گوید: این مذاکرات در نوع خود یکی از پیچیـده تریـن، عجیب ترین و طولانی مدت ترین مذاکراتی است که در عرصه بین الملل به وقوع پیوسـته است.

این را گفتیم که برسیم به قاعده نفع و ضرر یعنی در دو سوی ترازوی نفع و ضرر، این مذاکرات اگر هیچ فایده ای برای ایران و ایرانی نداشته، حداقل فایده اش این بوده که ایرانی ها حـالا دیگر مثل کف دست شـان، تیر و طایفه همپالگی آمریکایی جماعت را خوب شناخته اند! این که شـروع مذاکرات از دستیابی و عدم دستیابی ایران به دانش هسته ای بود فرع ماجرا است، این که غربی ها از ایران قوی واهمه داشته اند؛ اصلی ترین بخش داستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: هسته ای بهانه بود آمریکا از ایران قوی می ترسد

آفتاب یزد: هسته ای بهانه بود آمریکا از ایران قوی می ترسد