مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 08:452022-10-29اجتماعي

2 مدرسه خیرساز به سرانه آموزشی البرز اضافه می شود


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز گفت: به منظور ارتقاء سرانه آموزشی در استان، تفاهم نامه ساخت 18 کلاس درس جدید در قالب دو مدرسه خیرساز با هدف افزایش سرانه فضای آموزشی در این استان منعقد شد.

- حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در حال حاضر استان البرز از هشت هزار کلاس درسی برخوردار است.

وی افزود: به منظور ارتقاء سرانه آموزشی در استان، تفاهم نامه ساخت 18 کلاس درس جدید در قالب دو مدرسه خیرساز با هدف افزایش سرانه فضای آموزشی در این استان منعقد شد.

این مقام مسؤول اظهارکرد: براین اساس یکی از این مدارس با 6 کلاس درس توسط ایزد پلخوابی از خیرین البرزی در روستای ولایت رود بخش آسارا کرج با هزینه بالغ بر هشت میلیارد تومان ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزارو260 متر مربع با زیربنای 800 متر مربع در دو طبقه ساخته می شود، خاطرنشان کرد: دراین مدرسه فضای فرهنگی ورزشی از جمله سالن آمپرتات روباز صخره نوردی، سرایداری، سرویس بهداشتی هم پیش بینی شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز بیان کرد: این خیر نیک اندیش سال های طولانی است که در کمک رسانی به بخش آسارا و تامین هزینه های سرویس دانش آموزان مشارکت فعالی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مدرسه خیرساز به سرانه آموزشی البرز اضافه می شود

2 مدرسه خیرساز به سرانه آموزشی البرز اضافه می شود