مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 09:402022-10-29دانش

آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: متقاضیان شرکت در چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه از امروز شنبه 7 آبان لغایت 23 آبان ماه فرصت دارند، - چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه (PNUET) روز یک شنبه 29 آبان ماه سال جاری به صورت الکترونیکی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: متقاضیان شرکت در چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه از امروز شنبه 7 آبان لغایت 23 آبان ماه فرصت دارند، از طریق پرتال دانشگاه پیام نور – مرکز سنجش و آزمون به نشانی Exam.

pnu.

ac.

ir جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

معصومه حسینی ضمن اعلام این خبر تاکید کرد: چهل و یکمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی این دانشگاه (PNUET) روز یک شنبه 29 آبان ماه سال جاری به صورت الکترونیکی در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان و یزد برگزار خواهد شد.

حسینی با عنوان اینکه ظرفیت ثبت نامی در مراکز مجری محدود است، یادآور شد: هزینه ثبت نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز آغاز می شود

آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز آغاز می شود