مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 10:102022-10-29سياسي

تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور بهادری جهرمی


شب گذشته علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع جوانان و مخاطبان هیأت عبدالله بن الحسن (ع) حضور پیدا کرد و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، شب گذشته جمعه 6 آبان ماه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در جمع جوانان و مخاطبان هیأت عبدالله بن الحسن (ع) حضور پیدا کرد و پاسخگوی سؤالات و شبهات آنان بود.

این برنامه با شعار انفعال ممنوع و گفت وگو راه حل بسیاری از مشکلات است برگزار شد.

این برنامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه گری  از مسئولین و با توجه به اتفاقات اخیر در هیأت عبدالله بن الحسن (ع)  برگزار شد که با استقبال بسیار مردمی هم مواجه شد و سؤالات به صورت صریح و شفاف مطرح می شد.

زمان این برنامه 2 ساعت پیش بینی شده بود که با استقبال مردمی، تا 3 ساعت به طول انجامید و سخنگوی دولت نیز با سعه صدر پاسخگوی سؤالات بود.

در این جلسه هیأتی ها به موضوعاتی از قبیل معیشت مردم و کوچک شدن سفره آنان، تأثیر اصلاحات اقتصادی دولت بر معیشت مردم، فساد در برخی دستگاه ها و نهادها، وعده های دولت در خصوص فضای مجازی و تعطیلی کسب و کارها مردم، ساخت 4 میلیون مسکن و گرانی مسکن، تفاوت نگاه رییس جمهور به معترض و اغتشاشگر، اهمیت دولت به موضوع نخبگان و… مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور بهادری جهرمی

تریبون آزاد هیأت عبدالله بن الحسن (ع) با حضور بهادری جهرمی