مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 10:552022-10-29اجتماعي

ارائه مشاوره فوری به دانش آموزان با شماره 1570


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش از راه اندازی خط تلفن فوریت های مشاوره ای به شماره 1570 خبرداد و گفت: دانش آموزانی که نیازمند مشاوره فوری هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مجله علمی روزنه رادیو گفت وگو درباره ارتقای هسته های مشاوره آموزش و پرورش به مراکز مشاوره، اظهار کرد: دانش آموزان علاوه بر معلم قرآن، ورزش و مربی پرورشی به افرادی هم نیاز دارند تا در مورد مسائل خودشان با آنها صحبت کنند و مشاوره تخصصی بگیرند.

همین نیاز باعث شد تا مراکز تخصصی مشاوره تربیتی برای دانش آموزان تأسیس شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وجود 343 مرکز مشاوره در مراکز استان ها، بیان کرد: تعداد 717 هسته مشاور نیز در ادارات کل آموزش و پرورش داریم.

باقرزاده با بیان اینکه طرح ارتقای هسته های مشاوره آموزش و پرورش به مراکز مشاوره از دو هفته قبل آغاز شده است، افزود: برای 343 هسته مشاور جای مخصوصی را در نظر گرفتیم تا بتوانند خدمات بیشتری ارائه دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در هر مرکز 6 مشاور مستقر می شوند، گفت: این مراکز می توانند جوابگوی نیاز دانش آموزان باشند و اولیا و دانش آموزان نیز می توانند از این مراکز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مشاوره فوری به دانش آموزان با شماره 1570

ارائه مشاوره فوری به دانش آموزان با شماره 1570