مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:102022-10-29اقتصادي

مشارکت 8 میلیارد تومانی قزوینی ها در شور عاطفه ها


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین در برنامه شور عاطفه ها تاکنون بیش از هشت میلیارد و 717 میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مساعدت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: برنامه جشن عاطفه ها در سال جاری به دلیل تقارن با ایام پایانی ماه صفر و مراسم سوگواری، با عنوان شور عاطفه ها برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه در میادین و معابر عمومی در یک روز، مدارس در یک روز و در مصلی ها و مساجد محل اقامه نماز جمعه در یک روز دیگر برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در مجموع مردم استان قزوین در برنامه شور عاطفه ها تاکنون بیش از هشت میلیارد و 717 میلیون تومان کمک مردمی به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مساعدت کرده اند که این کمک ها میان آنها توزیع شده است.

وی افزود: کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه در سایر کمک های وقتی به افراد نیازمند کمک می شود در واقع مشکلات امروز آنها رفع می شود و تلاش می شود از بروز مشکلات در بخش های مختلف زندگی آنها پیشگیری شود.

ظاهری عنوان کرد: اما در کمک به دانش آموزان و دانشجویان تنها نیاز امروز آنها مطرح نیست بلکه با ارتقای تحصیلی، بسترسازی برای ساخت آینده آنها پیگیری می شود تا با ارتقای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 8 میلیارد تومانی قزوینی ها در شور عاطفه ها

مشارکت 8 میلیارد تومانی قزوینی ها در شور عاطفه ها