مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:302022-10-29حوادث

کشف 32 هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق در نصرت آباد


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 32 هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق در نصرت آباد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد طاهری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی نصرت آباد در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 32 هزار لیتر گازوییل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی آنها به پلیس آگاهی، برعزم جدی رزمندگان یگان تکاوری در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تاکید کرد.

جاساز مواد مخدر در کامیون در هیرمند فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 382 کیلو گرم مواد افیونی که در یک دستگاه کامیون جاساز شده بود طی عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هیرمند خبر داد.

  سردار احمد طاهری افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هیرمند با اشرافیت بالا در پی شناسایی جاسازی مواد مخدر در یک دستگاه کامیون در پارکینگ پایانه مرزی میلک و سپس انتقال آن به شهرستان بندرعباس را شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قراردادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 32 هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق در نصرت آباد

کشف 32 هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق در نصرت آباد