مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:352022-10-29سياسي

جزییات سفر مسئولان دولتی و مجلس به اقلیم کردستان عراق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزییات سفر هیئت ایرانی به اقلیم کردستان عراق را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از سفر هیئت ایرانی به اقلیم کردستان عراق خبر داد و گفت: این سفر 6 روزه بوده و بنده به عنوان رییس کمیته مرز مجلس و مسئولانی از وزارت صمت ، اقتصاد، راه و شهرسازی و خارجه نیز در این سفر حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این سفر هیئت ایرانی دیداری با مسئولان اقلیم کردستان و بخش خصوصی داشتند، افزود: این سفر با هدف استفاده از ظرفیت های مرز و توسعه مراودات اقتصادی صورت گرفت.

رییس کمیته مرز مجلس بیان کرد: ایران 1650 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که حدود 600 کیلومتر آن مرز با اقلیم کردستان عراق است و به طور متوسط 100 کیلومتر یک مرز مجاز و یا بازاچه مرزی ایجاد شده، اما متاسفانه به طور کامل از ظرفیت آن ها از سوی هر دو کشور بهره برداری نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر مسئولان دولتی و مجلس به اقلیم کردستان عراق

جزییات سفر مسئولان دولتی و مجلس به اقلیم کردستان عراق