مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:352022-10-29بين الملل

دموکرات ها از نتیجه احتمالی انتخابات میان دوره ای کنگره نگرانند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «جن ساکی» سخنگوی پیشین کاخ سفید در دولت «جو بایدن» رییس جمهور دموکرات ایالات متحده آمریکا روز گذشته (جمعه) تصریح کرد که دموکرات ها از نتیجه احتمالی انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر نگران هستند.

- سخنگوی پیشین کاخ سفید در دولت جو بایدن رییس جمهور دموکرات ایالات متحده آمریکا روز گذشته (جمعه) گفت: دموکرات ها از نتیجه احتمالی انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر نگران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جن ساکی سخنگوی پیشین کاخ سفید در دولت جو بایدن رییس جمهور دموکرات ایالات متحده آمریکا روز گذشته (جمعه) تصریح کرد که دموکرات ها از نتیجه احتمالی انتخابات میان دوره ای کنگره در ماه نوامبر نگران هستند.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک ، با نزدیک شدن انتخابات میان دوره ای کنگره ایالات متحده آمریکا، نگرانی هم حزبی های بایدن از شکست احتمالی دموکرات ها در مقابل حزب جمهوری خواه رو به افزایش می رود.

ساکی در این خصوص گفت: دموکرات ها تاحدودی نگران هستند که وضعیت فعلی به کجا ختم می شود و در هفته گذشته این نگرانی ها بدتر شده است.

مردم نگران هستند که جریان برخی از این رقابت ها به کجا ختم می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها از نتیجه احتمالی انتخابات میان دوره ای کنگره نگرانند

دموکرات ها از نتیجه احتمالی انتخابات میان دوره ای کنگره نگرانند