مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:402022-10-29سياسي

اعتبارات حوزه درمان قزوین پاسخگوی نیازهای مردم نیست


نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: استان قزوین محل تردد و میزبانی از نزدیک به 14 استان کشور است و نیاز است دولت برای بسیاری از مسائل از جمله درمان اعتبارات ملی مناسب تری را برای استان در نظر بگیرد تا بتوانیم خدمات مناسب تری به مردم ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی در جریان بازدید از محل احداث بیمارستان 700 تختخوابی قزوین اظهار کرد: دستور اکید رییس جمهور جهت تسریع در روند ساخت بیمارستان 700 تختخوابی قزوین به دلایل پیگیری های بالا است و در این زمینه بیش از 25 مکاتبه صورت گرفته است.

وی افزود: اگر تسهیلاتی که درخواست کرده بودیم به موقع از سوی بانک ها واگذار می شد در حال حاضر شاهد پیشرفت قابل توجه و چشمگیر پروژه بودیم.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس تصریح کرد: نزدیک به هفتاد درصد بیمارستان های استان فرسوده بوده و عمر بالای 30 تا 50 سال دارند و بر این اساس می بایست با استفاده از ظرفیت ها و منابع متفاوت کار را پیش ببریم.

محمدبیگی اضافه کرد: روند فعلی ساخت بیمارستان 700 تختخوابی مناسب و مثبت نیست.

وی گفت: استان قزوین محل تردد و میزبانی از نزدیک به 14 استان کشور است و نیاز است دولت برای بسیاری از مسائل از جمله درمان اعتبارات ملی مناسب تری را برای استان در نظر بگیرد تا بتوانیم خدمات مناسب تری به مردم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه درمان قزوین پاسخگوی نیازهای مردم نیست

اعتبارات حوزه درمان قزوین پاسخگوی نیازهای مردم نیست