مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 12:562022-10-29سياسي

امام جمعه کرج: رسانه های معاند برای نسل جوان شبهه ایجاد می کنند


امام جمعه کرج با بیان اینکه این رسانه ها برای تولید شبهه از روش های مختلفی استفاده می کنند، گفت: یکی از شبهاتی که وارد می کنند این است که «انقلاب نیز مانند هر پدیده ای در طبیعت دارای حیات و ممات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، دوره توانمندسازی ویژه فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان البرز) با حضور و سخنرانی آیت الله حسینی همدانی در اردوگاه شهید رجایی محمد شهر کرج برگزار شد.

آیت الله حسینی همدانی در این جلسه با اشاره به روایتی از رسول الله صلی الله علیه و آله که می فرمایند: لا تَکرَهُوا الفِتنَهَ فی آخِرِ الزمانِ؛ فإنّها تُبِیرُ المُنافِقینَ ، بیان داشت: پیامبر خدا فرمودند: در آخر الزمان فتنه را ناخوش نداشته باشید؛ زیرا آن فتنه ها منافقان را نابود می سازد.

وی در ادامه به بیان تفاوت فتنه و اغتشاش پرداخت و عنوان کرد: فتنه شامل طراحی پشت پرده بسیار پیچیده است اما در جریان اغتشاشات اخیر، تمامی اتفاقات با پشتیبانی و حمایت آشکار آمریکا و اسراییل صورت گرفته است.

امام جمعه کرج در بخش دیگری با اشاره به حادثه ی تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاه چراغ) شیراز، اظهار داشت: شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه تعدادی از هم وطنان که در جایگاه امن الهی به شهادت رسیدند را تسلیت عرض می کنم و یقیناً خدای تعالی از خون بی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: رسانه های معاند برای نسل جوان شبهه ایجاد می کنند

امام جمعه کرج: رسانه های معاند برای نسل جوان شبهه ایجاد می کنند