مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 13:052022-10-29سياسي

جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار می شود


جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی محمدرضا غلامرضازاده و جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی سید رضا تحویلدار در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از 7 تا 13 آبان 1401 از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(س) اعلام شد که در هفته جاری، شنبه شب جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و چهارشنبه شب جشن میلاد امام حسن عسکری(ع) در حرم مطهر برگزار می شود.

   بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه(س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد نظری، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام کمیل پهلوان زاده، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام رضا علیپور و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام علی احمدپور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار می شود

جشن میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امام حسن عسکری(ع) در قم برگزار می شود