مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:352022-10-29سياسي

مجموعه بزرگ بازیافت خاک و نخاله به زودی افتتاح می شود


عضو شورای شهر تهران از افتتاح مجموعه بزرگ بازیافت خاک و نخاله در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: در حال انعقاد قرارداد یک زباله سوز با حجم چندین برابری زباله سوز فعلی سازمان پسماند هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در مراسم بهره برداری از نخستین مرکز مدیریت یکپارچه پسماند شهری (MRF) و 55 غرفه دریافت پسماند خشک که امروز شنبه انجام شد، ضمن تسلیت حادثه تروریستی شیراز با بیان اینکه هیچ وقت هموطنان ما حاضر نیستند تا تمامیت ارضی ما به خطر بیفتد و با این حادثه ذات پلید استکبار جهانی مشخص شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های پروژه امروز مشارکت بخش خصوصی در آن است که در 8 نقطه از شهر تهران این مشارکت در حال انجام است.

وی افزود: ویژگی دیگر این پروژه بحث فشرده سازی پسماند ریجکتی است، در حالی تا پیش از این این کار در فضای باز اتفاق می افتاد و مخاطرات زیست محیطی ایجاد می کرد اما  امروز به جهت تصفیه شیرابه پسماند، فشرده سازی پسماند بیش از 80 درصد مجموعه زباله های تهران در این ایستگاه های میانی پردازش و تفکیک می شود که کاهش هزینه را نیز در برخواهد داشت.

پیرهادی ادامه داد: به سبب این پروژه ایجاد کارخانه های مختلفی را در این حوزه خواهیم داشت که یکی از آنها بازیافت خاک و نخاله است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه بزرگ بازیافت خاک و نخاله به زودی افتتاح می شود

مجموعه بزرگ بازیافت خاک و نخاله به زودی افتتاح می شود