مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:402022-10-29سياسي

مجازات بازدارنده، مطالبه مردمی است


تعداد زیادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با راه اندازی پویش های متعدد خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با سارقان، اختلاس گران و.

شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، به گفته حجت الاسلام محسنی اژه ای، رییس قوه قضاییه فساد محدود به فساد اقتصادی نیست، گاهی ضرر یک فساد فرهنگی و سیاسی به مراتب بیشتر است و یا یک روابط ناسالم و زدوبند سیاسی که زمینه ساز برخی اختلاس هاست، بیش از یک فساد مالی به اعتماد عمومی لطمه می زند.

انتشار فیلم های سرقت و زورگیری نیز می توان در همین زمره قرار داد، حتی یک مورد آن نیز در یاد اذهان عمومی باقی می ماند و آثار مخرب آن تا چندین ماه بر حس امنیت عمومی باقی ماند، همانند زورگیر اتوبان نیایش.

بر اساس ماده 592 قانون مجازات اسلامی مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری علاوه بر ضبط مال، ناشی از ارتشاء به حبس از 6ماه تا سه سال و یا تا 74 ضربه شلاق محکوم می شود.

   در همین راستا نیز پویش های زیادی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است، پویشی با عنوان درخواست اشد مجازات برای سارقان و اختلاس گران در بخش فارس من به ثبت رسیده و در این پویش عنوان شده که در صورت دستگیری دزدان در هر سطحی باشد بر اساس دستور صریح قرآن اشد مجازات صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازات بازدارنده، مطالبه مردمی است

مجازات بازدارنده، مطالبه مردمی است