مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:452022-10-29سياسي

مظلوم واقع شدن دهه هشتادی ها در اغتشاشات


مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی مازندران،گفت: به دهه هشتادی های در اغتشاشات اخیر کشور اجحاف شده و بسیاری از دانش آموزان انقلابی در جریانات اخیر علاقه مند به حضور و مشارکت برای دفاع از انقلاب در مدارس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد جعفری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران،با تسلیت شهادت هموطنان ما در حرم مطهر حضرت دانش آموزی،گفت: قرار بود که برنامه های ویژه ای را در این ایام داشته باشیم که به دلیل جنایات تروریستی محوریت برنامه های ما تحت تاثیر سه شهید دانش آموزی شیراز پیگیری می شود.

مسؤول بسیج دانش آموزی مازندران، از برنامه ریزی برای اجرای برنامه های ویژه دانش آموزی خبر داد و افزود: بسیج دانش آموزانی بزرگترین تشکل دانش آموزی استان با 230 هزار نفر است، فرصت تبیین مواضع و پیشرفت انقلاب اسلامی با توجه به شبکه سازی مناسب رقم خورده است و بیش از هزار مربی در مدارس متوسطه اول و دوم داریم.

وی یادآور شد: این مربیان ماموریت های تبیین انقلاب اسلامی در مدارس را در دستور کار خویش قرار دادند،در تابستان امسال 120 گروه دانش آموزی در اردوهای جهادی دختران و پسران در حوزه عمرانی، آموزشی و مهارت ورزی حضور پیدا کردند.

جعفری اضافه کرد: همچنین در مناطق محروم استان به بیش از 10 هزار دانش آموز بسته لوازم التحریر اهدا شد و این رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مظلوم واقع شدن دهه هشتادی ها در اغتشاشات

مظلوم واقع شدن دهه هشتادی ها در اغتشاشات