مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:452022-10-29سياسي

نیازهای اساسی طبق اصول پدافندی پیش بینی و ذخیره شوند


در آب، سوخت، برق، کالاهای اساسی مانند دارو و مواد غذایی باید ذخایر پیش بینی شده یا خطوط پدافندی داشته باشیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای پدافند زیستی چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: مهمترین سرمایه انسان ها و مردم هستند و باید پدافند زیستی را جدی بگیریم و خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر فعال شدن کارگروه های پدافند غیرعامل افزود: همه دستگاه ها باید خودحفاظتی داشته باشند و با آموزش، فرهنگسازی و رزمایش آماده باشند که نتیجه آن کاهش آسیب ها، افزایش پایداری و ارتقای تاب آوری خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی نباید ساعت 9 تا 12 درگیر جلسات شود و باید در خدمت مردم باشد افزود: وظیفه ما نوکری مردم است و این اقدام اعتماد عمومی را افزایش می دهد و موجب افزایش تاب آوری خواهد شد.

حیدری با اشاره به لزوم پیش بینی ذخایر راهبردی و نیازهای اساسی تشریح کرد: در آب، سوخت، برق، کالاهای اساسی مانند دارو و مواد غذایی باید ذخایر پیش بینی شده یا خطوط پدافندی داشته باشیم، مخصوصاً دستگاه های خدمات رسان باید حتما مواردی مانند برق اضطراری را پیش بینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای اساسی طبق اصول پدافندی پیش بینی و ذخیره شوند

نیازهای اساسی طبق اصول پدافندی پیش بینی و ذخیره شوند