مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 18:252022-10-29سياسي

رویداد «گنج» ویژه فعالین جهادی استان اردبیل به کار خود پایان داد


مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:رویداد «گنج» ویژه فعالین جهادی استان اردبیل به کار خود در اردبیل پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد گنج ویژه فعالین جهادی استان برای حمایت از طرح های مسئله محور و خلاقانه گروه های جهادی با حمایت بنیاد علوی و مشارکت دارند و امروز گروه های جهادی استان به نقطه ای از تجربه و فعالیت رسیده اند که کارهایشان حالت تخصصی پیدا کرده است.

اصلانی ادامه داد: در روز اول رویداد، مراحل شناسایی نقاط ضعف و قوت، مسئله شناسی و اولویت بندی مسائل روستاها و مناطق کم برخوردار و چکش کاری یا بررسی نهایی روی طرح ها انجام گرفت.

وی گفت:بعد از تهیه فیلم های سه دقیقه ای توسط گروه های جهادی، در روز دوم طرح ها و ایده ها برگزیده برای ارائه نهایی انتخاب شدند و با حضور مسئولان استانی و داورانی از بنیاد علوی بر روی طرح ها داوری و قضاوت انجام گرفت.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل بیان کرد: بنیاد علوی با تامین اعتبارات لازم بر حسب طرح های دارای قابلیت اجرا و پذیرفته شده از گروه های جهادی حمایت می کند.

 با بیان اینکه از ظرفیت های موجود در دستگاه های اجرایی و قادر به پشتیبانی استفاده می شود،افزود:گروه های جهادی سرمایه ههای اجتماعی جامعه ما هستند و حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «گنج» ویژه فعالین جهادی استان اردبیل به کار خود پایان داد

رویداد «گنج» ویژه فعالین جهادی استان اردبیل به کار خود پایان داد