مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 18:302022-10-29سياسي

مراسم بزرگداشت شهید معصومی فردا در تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم سومین روز شهادت سید فریدالدین معصومی با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و همکارانش، مسئولان کشوری و لشکری و عموم مردم قدرشناس تهران، - مراسم سومین روز شهادت سید فریدالدین معصومی فردا یکشنبه هشت آبان ماه، در مسجد رسول اعظم (ص) واقع در خیابان پاسداران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم سومین روز شهادت سید فریدالدین معصومی با حضور خانواده معظم این شهید والامقام و همکارانش، مسئولان کشوری و لشکری و عموم مردم قدرشناس تهران، فردا یکشنبه 8 آبان ماه، از ساعت 15 الی 16:30 دقیقه در مسجد رسول اعظم (ص) واقع در خیابان پاسداران، بوستان دوم، بعد از خیابان شهید عراقی، بین آتش نشانی و متروی شهید زین الدین برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان به مقام والای این دانشمند جوان و بسیجی ادای احترام خواهند کرد.

شهید معصومی غروب چهارشنبه 4 آبان ماه، در حالی که به استان فارس سفر کرده بود، در حمله تروریستی عوامل استکبار جهانی به حرم مطهر شاهچراغ (ع)، همراه با جمع دیگری از هم وطنانمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر آن شهید والامقام، روز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان، در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت شهید معصومی فردا در تهران برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهید معصومی فردا در تهران برگزار می شود