مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 19:212022-10-29سياسي

مطالبه گری حق همه مردم به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی بهادری جهرمی که با هدف شرکت در برنامه تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به شیراز سفر کرده بود، با حضور در دانشگاه شیراز، با نمایندگان تشکل ها و کانون های دانشجویی دانشگاه های مستقر در شیراز، گفت و گو کرد و به سئوالات آنان پاسخ گفت.

وی با تاکید بر اینکه برای ارزیابی عملکرد دولت باید لحظه شروع یک برنامه و اقدام را بدانیم و با تطبیق درست، مسائل را ارزیابی کنیم، گفت: من هرگز نمی گویم که شرایط اقتصادی خوب است، تورم 40 درصدی خوب نیست و رشد اقتصادی 5 درصدی باید به 8 درصد برسد.

سخنگوی دولت با توصیه به دانشجویان برای مطالعه سند تحول دولت و ضمن تاکید بر اینکه دولت سیزدهم با برنامه آمده و برنامه محرمانه هم ندارد، اظهار کرد: در سند تحول 37 اولویت تعیین شده که یکی از آنها حکمرانی مردمی است، راهبردهای رسیدن به این اولویت ها مشخص و تاکید شده که در بعضی مسائل باید چرخش استراتژیک مد نظر باشد.

این سند دقیقا وظایف هر دستگاه را مشخص کرده است.

بهادری جهرمی، طرح دیدگاهها و نظرات و انتقادات نسبت به این برنامه و راهکارهای داشته باشند.

او که در پاسخ به شماری از پرسش های مطرح شده سخن می گفت، ضمن تاکید براینکه رییس جمهوری از ابتدای کار بین مردم حاضر شد و برای بررسی مشکلات دارویی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حق همه مردم به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان است

مطالبه گری حق همه مردم به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان است