مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 19:352022-10-29ورزشي

افتتاح 3 پروژه ورزشی و عمرانی در روستای ولی آباد قرچک


طی آیینی با حضور مسؤولین شهرستان و اهالی روستای ولی آباد، 3 پروژه ورزشی و عمرانی که شامل سالن ورزشی بانوان، خانه ورزش روستایی و خیابان شهید ستاری می باشد در این روستا افتتاح و به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، 3 پروژه ورزشی و عمرانی عصر امروز طی آیینی با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک، فاتحی نژاد فرماندار قرچک، قیصر پناه بخشدار بخش مرکزی و دیگر مسؤولین، در روستای ولی آباد قرچک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجید قیصرپناه بخشدار بخش مرکزی قرچک در این باره، اظهار کرد: افتتاح خیابان شهیدستاری روستای ولی آباد شامل جدول کشی و زیرسازی و آسفالت به متراژ 2700 مترمربع با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای تردد و عبور و مرور مردم این روستا انجام گرفت.

وی در ادامه گفت: امروز برای بهره مندی مردم این روستا، با حضور مسؤولین شهرستان، خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و سالن ورزشی ویژه بانوان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال با همکاری بنیاد برکت افتتاح و به بهره برداری رسید که می تواند در ارتقای سرانه ورزشی این روستا تاثیر بسزایی داشته باشد .

قیصر پناه گفت: یک میلیارد و پانصد میلیون تومان وام پرداختی به اهالی روستا از سوی بنیاد برکت برای اشتغال زایی پرداخت شده که در قالب 18 طرح ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 پروژه ورزشی و عمرانی در روستای ولی آباد قرچک

افتتاح 3 پروژه ورزشی و عمرانی در روستای ولی آباد قرچک