مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 19:402022-10-29اقتصادي

پرداخت 67هزار میلیاردتومان وام ازدواج در 6 ماه اول سال


متقی فر، مدیرکل مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان از پرداخت حدود 67 هزار میلیارد تومان وام ازدواج به 486 هزار و 399 نفر در 6 ماه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی متقی فر در خصوص آمار پرداخت وام ازدواج و وام فرزندآوری در سال 1401 گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، بیش از 669 هزار میلیارد ریال وام ازدواج و بیش از 153 هزار میلیارد ریال وام فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است.

متقی فر درباره آخرین آمار پرداختی های وام ازدواج در سال جاری، اظهار کرد: از اول سال جاری تا پایان شهریور، تعداد کل ثبت نام کنندگان وام ازدواج 977 هزار و 71 نفر بوده است که از این تعداد به 486 هزار و 399 نفر وام ازدواج پرداخت شده است.

وی همچنین تاکید کرد که تعداد پرداختی های وام ازدواج از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور و در قیاس با مدت مشابه خود در سال گذشته حدود 40 درصد رشد داشته است و از سوی دیگر این معاونت هر ماه در ستادهای ساماندهی امور جوانان وضعیت متقاضیان در صف دریافت وام ازدواج را پیگیری و رصد می کند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره پرداختی های وام فرزندآوری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، یک میلیون و 731


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 67هزار میلیاردتومان وام ازدواج در 6 ماه اول سال

پرداخت 67هزار میلیاردتومان وام ازدواج در 6 ماه اول سال