مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 20:402022-10-29اقتصادي

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 2 درصد کاهش یافت


معمولاً در بیکاری اول یا دوم کشور بودیم اما با اقدامات جهادی صورت گرفته نرخ بیکاری استان 2 درصد کاهش یافته است و به رتبه چهاردهم کشور رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان گفت: معمولاً در بیکاری اول یا دوم کشور بودیم اما با اقدامات جهادی نرخ بیکاری استان دو درصد کاهش یافته و به رتبه چهاردهم کشور رسیدیم اما هدف گذاری باید این باشد که در اشتغال رتبه اول کشور را کسب کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نشست ها می تواند زمینه ساز هماهنگی و هم افزایی بیشتر باشد، تشریح کرد: صندوق کارآفرینی استان در 10 سال گذشته 240 میلیارد تومان تسهیلات داده اما در این دولت 245 میلیارد تومان، یعنی بیش از 10 سال گذشته تسهیلات پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: در صندوق بیمه روستایی و عشایری استان 46 هزار و 600 نفر بیمه اجتماعی شده اند و جزو 2 استان برتر کشور هستیم و این رقم باید باز هم افزایش پیدا کند.

حیدری در ادامه برخی انتظارات موجود از مدیران را تشریح کرد و افزود: حضور میدانی در بین مردم، حضور در شهرستان ها، ارتباط با سازمان های ملی، تشکیل منظم جلسات شورا و نظارت مستمر بر عملکرد زیر مجموعه و خدمت به مردم از مدیران انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 2 درصد کاهش یافت

نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری 2 درصد کاهش یافت