مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 20:412022-10-29دانش

درخشش اساتید دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین در بین دانشمندان 2 درصد برتر جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لیستی از پژوهشگران پر استناد جهان بر­اساس داده­ های پایگاه استنادی اسکوپوس که یکی از بزرگ ترین و معتبرترین پایگاه ­های اطلاعاتی علمی جهان می باشد توسط انتشارات الزویر به همراه محققانی از دانشگاه استنفورد منتشر شده است.

همچنین در فهرست منتشر شده 2 فهرست از پژوهشگران پر استناد ارائه شده که فهرست اول شامل پژوهشگران پر استناد 2 درصد برتر در تمامی رشته ­ها براساس تعداد استنادات تا پایان سال 2021 بوده که در این لیست نام چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) شامل سعید عباس بندی، فرزاد ابراهیمی، الیاس شیوانیان و نوشین بیگدلی است.

همچنین در فهرست دوم شامل پژوهشگران پر استناد 2 درصد برتر براساس تعداد استنادات دریافتی در حوزه های موضوعی مربوط است که در این لیست نیز نام 12 نفر از پژوهشگران دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) همچون سعید عباس بندی، فرزاد ابراهیمی، مرتضی سلیمانی اقدم، مجید قدیری ، حامد صفرپور، الیاس شیوانیان، پرویز اسدی، علی رجب پور، علیرضا عبدالهی ، محمد خیشه، عبدالرحمن رازانی و امیرحسین مغنیان به چشم می خورد.

شرط ورود پژوهشگران به فرآیند ارزیابی، انتشار حداقل پنج مقاله در پایگاه استنادی اسکوپوس بوده و محققین و پژوهشگران در 22 حوزه موضوعی و 176 رشته طبقه­ بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش اساتید دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین در بین دانشمندان 2 درصد برتر جهان

درخشش اساتید دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین در بین دانشمندان 2 درصد برتر جهان