مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 20:452022-10-29اقتصادي

15 جایگاه جدید عرضه سوخت در منطقه خراسان رضوی احداث می شود


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به فعالیت جایگاه عرضه سوخت مایع و 139 جایگاه عرضه سی ان جی در این استان گفت: در حال حاضر 15 جایگاه جدید در سطح منطقه در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، علی اصغر اصغری با تاکید بر اینکه متقاضیان برای احداث جایگاه باید به سامانه درگاه ملی درخواست مجوز جایگاه سوخت مراجعه کنند، افزود: در حال حاضر 15 جایگاه جدید در سطح منطقه در حال ساخت است که از این تعداد پنج جایگاه عرضه سی ان جی و 10جایگاه نیز عرضه سوخت مایع است.

  وی سهم سی ان جی در سبد سوخت بخش حمل و نقل در منطقه را 30 درصد عنوان کرد و با بیان اینکه تمام تلاش این است این سهم اضافه شود، تصریح کرد: در نیمه نخست امسال 312 میلیون متر مکعب مصرف این سوخت پاک بوده (افزایش حدود هشت درصدی) که این رشد مناسبی است و موجب شده که در بحث زیست محیطی و استفاده از سوخت پاک پیشتاز باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی از کارکرد بالای کمپرسورها خبر داد و گفت: می طلبد که سرمایه گذاری برای افزایش زیر ساخت عرضه سی ان جی انجام شود که در این امر مهم در حال حاضر در سطح منطقه پنج جایگاه در دست احداث است که دو جایگاه آن تا پایان امسال در شهر مشهد به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 جایگاه جدید عرضه سوخت در منطقه خراسان رضوی احداث می شود

15 جایگاه جدید عرضه سوخت در منطقه خراسان رضوی احداث می شود