مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 22:002022-10-29پزشكي

کاهش مراجعات بیماران به رشت با تقویت قطب های درمانی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر ضرورت تقویت قطب های درمانی استان از جمله لاهیجان تأکید کرد و گفت: با تقویت نظام سلامت قطب های درمانی و افزایش تخت ها در آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جمعی از مسؤولان بهداشت ودرمان شهرستان های لاهیجان و سیاهکل امروز با حضور در دفتر ریاست دانشگاه با حیدرعلی بالو، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و در خصوص توسعه نظام سلامت قطب شرق گیلان گفت وگو کردند.

  حیدرعلی بالو در این نشست خدمت به مردم را سرلوحه خادمان مردم در نظام سلامت دانست و اظهار کرد: ما علاوه بر پزشک بودن در این ساختار، مدیر و مسؤول هستیم و باید بیشتر در خدمت مردم باشیم.

  وی با اشاره به ضرورت مصرف بهینه منابع مالی در نظام سلامت افزود: در چنین شرایطی بودجه در دسترس باید به بهترین شیوه مصرف و هزینه شود.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، لاهیجان را یکی از قطب های درمانی استان برشمرد و گفت: هرچقدر بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان تقویت شود، بار بیماران مراجعه کننده به مرکز استان کم می شود.

  بالو با اذعان به اینکه در رشت با کمبود حداقل یک هزار تخت درمانی مواجه هستیم، تصریح کرد: با تجمیع تخت های درمانی از 2 بیمارستان سیدالشهدا و 22 آبان و راه اندازی بیمارستان دکتر پیروز، تعداد تخت های درمانی در شهرستان نه تنها افزایش نیافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مراجعات بیماران به رشت با تقویت قطب های درمانی

کاهش مراجعات بیماران به رشت با تقویت قطب های درمانی