مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 22:102022-10-29اقتصادي

چشم انداز روشن توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سیب و سوران


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیب و سوران از شتاب توسعه بخش کشاورزی در زمینه کشت گلخانه ای ، پرورش صنعتی طیور گوشتی ، صنایع کشاورزی و غذایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیب و سوران، محمد حنیف سپاهی در جلسه بررسی وضعیت کشاورزی این شهرستان از شتاب توسعه بخش کشاورزی در زمینه کشت گلخانه ای ، پرورش صنعتی طیور گوشتی ، صنایع کشاورزی و غذایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی خبرداد.

وی افزود: احداث 30هکتار گلخانه جدید با رشد 150درصدی نسبت به کل سطح گلخانه ایی شهرستان و احداث  45واحدمرغداری 20هزار قطعه ایی که بخش عمده این طرح ها در چندماه آینده به مدار تولید خواهند پیوست.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سیب و سوران تصریح کرد برای اجرای این طرح ها افزون بر 4 هزار میلیارد ریال از محل آورده متقاضیان هزینه می شود.

محمد حنیف سپاهی یادآور شد شهرستان سیب و سوران علاوه بر برتری در تولید خرما ، بزودی بعنوان قطب تولید مرغ گوشتی و محصولات گلخانه ای در سطح استان خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در تولید محصولات گلخانه ای با توجه به محدودیت منابع آبی اظهار داشت در آینده نزدیک سطح زیر کشت گلخانه ای در سیب و سوران به 50هکتار با تولید 5 هزار تن انواع محصولات گلخانه ای می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز روشن توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سیب و سوران

چشم انداز روشن توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سیب و سوران