مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 23:502022-10-29پزشكي

کاشت گوجه فرنگی در خانه امکان پذیر شد


گوجه ها سرشار از ویتامین ث و دیگر آنتی اکسیدان هایی هستند که بر علیه رادیکال های آزاد مضر در بدن ما که باعث ایجاد سرطان می شوند، مبارزه می کنند.

- بسیاری از افرادی که در زمینه کاشت مبتدی هستند برایشان این سوال پیش می آید که چگونه گوجه فرنگی را بکاریم؟ باید بدانید که با کاشت گوجه فرنگی در گلدان ها کار شما تمام نمی شود بلکه باید به طور منظم ظروف محصول کاشته شده را چک کنید تا از رطوبت کافی برخوردار باشد.

سیب درختی جنگلی شاید بتوان گفت عمده خرید مردم سیب گلاب است که به علت کوچکی اندازه ی آن در مهمانی ها استفاده ی فراوانی دارد.

درخت این نوع سیب از اندازه ی نسبتا کوچکتری از بقیه ی انواع سیب درختی جنگلی برخوردار بوده و نیز در اکثر مناطق آب و هوایی قابل باروری و محصول دهی می باشد.

این سیب در تابستان قابل برداشت است و پوست سفتی دارد و به همین دلیل ماندگاری بالاتری نسبت به انواع دیگر سیب داشته و نیز عطر و طعم آن بسیار عالی بوده است.

سیر سبز جالب است که بدانید سیر خام 30 روزه نیز مانند انواع دیگر سیر تمام خواصی را دارا است.

رایج ترین سوالی که برای مادران بعد از خواندن این مقاله پیش می آید این است که از چه سنی می توانیم استفاده از سیر سبز را در غذای کودکان شروع کنیم؟ به چه اندازه می توانیم استفاده کنیم؟ شما از 8 ماهگی کودکانتان می توانید ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت گوجه فرنگی در خانه امکان پذیر شد

کاشت گوجه فرنگی در خانه امکان پذیر شد