مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 00:002022-10-29بين الملل

ذخیره گاز انگلیس فقط تا 9 روز دیگر/ لندن درصدد تعلیق کمک های خارجی


گزارش رسانه های بریتانیا حاکی از آن است که ذخایر گاز بریتانیا فقط برای 9 روز کافی است و نخست وزیر جدید این کشور در تلاش برای کاهش هزینه ها در حال بررسی تعلیق بودجه کمک های خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش رسانه های بریتانیا حاکی از آن است که ذخایر گاز بریتانیا تنها برای 9 روز کافی است.

بر اساس گزارشی که روزنامه بریتانیایی دیلی میرور به نقل از بریتیش گاز منتشر کرده است، این کشور پایین ترین سطح ذخیره سازی گاز را در اروپا دارد، در حالی که هشدار داده می شود در صورت کمبود گاز در زمستان امسال، بریتانیایی ها ممکن است با خاموشی برنامه ریزی شده 3 ساعته مواجه شوند.

مالک شرکت بریتیش گاز هشدار داد که فقط 9 روز از ذخیره گاز باقی مانده است و این در حالی است که این کشور یک سایت ذخیره سازی غول پیکر را قبل از زمستان بازگشایی خواهد کرد.

شرکت سنتریکا گفت که بریتانیا کمترین میزان ذخیره گاز در اروپا دارد در مقایسه با 103 روز و هلند که 123 روز ذخیره گاز دارد.

این شرکت همچنین روز جمعه اعلام کرد که میدان گاز خام خود - یک مرکز ذخیره سازی در زیر دریای شمال در سواحل یورکشایر - را در اقدامی که ظرفیت گاز بریتانیا را 50 درصد افزایش می دهد، بازگشایی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره گاز انگلیس فقط تا 9 روز دیگر/ لندن درصدد تعلیق کمک های خارجی

ذخیره گاز انگلیس فقط تا 9 روز دیگر/ لندن درصدد تعلیق کمک های خارجی