مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 06:002022-10-30بين الملل

دبیر کل ناتو: پیروز شدن روسیه برای همه در غرب بد خواهد بود


دبیر کل ائتلاف ناتو پیروزی روسیه در جنگ در اوکراین را یک «فاجعه» برای کی ِیف و یک «اتفاق بد» برای غرب توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ینس استولتنبرگ ، دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در مصاحبه ای ادعا کرد، آمریکا باید به حمایت از اوکراین در جنگش با خواهد شد.

استولتنبرگ در مصاحبه با نشریه پالتیکو مدعی شد: پیروزی روسیه برای همه ما در اروپا و آمریکای شمالی و در کل ناتو بد خواهد بود چون پیامی را برای رهبران خودکامه – نه فقط روسیه بلکه همچنین چین- خواهد فرستاد مبنی بر اینکه آنها می توانند با استفاده از نیروی بی رحم نظامی به اهدافشان دست یابند.

دبیر کل ناتو در ادامه این مصاحبه با اشاره به اینکه این ائتلاف اخیرا در تابستان از پکن به عنوان یک چالش برای خود یاد کرد، گفت: برای متحدان ناتو مهم است که کنار یکدیگر بایستند و به تبعات ظهور چین رسیدگی کنند و ما روی این موضوع توافق داریم و این دقیقا کاری است که ما انجام می دهیم.

دبیر کل ناتو همچنین در خصوص موضوع انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر امسال گفت، مطمئن است، که همچنین بعد از انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا، همچنان اکثریت واضحی در این کنگره اعم از مجلس نمایندگان و مجلس سنا حامی تداوم حمایت چشمگیر از اوکراین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل ناتو: پیروز شدن روسیه برای همه در غرب بد خواهد بود

دبیر کل ناتو: پیروز شدن روسیه برای همه در غرب بد خواهد بود