مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 09:102022-10-30سياسي

31 اردیبهشت ماه به عنوان روز «شهرکرد» در تقویم چهارمحال و بختیاری می ماند


مقرر شد یک عضو شورا به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای پیگیری و تثبیت 31 اردیبهشت ماه به نام روز شهرکرد در تقویم ملی و جدا کردن آن از روز چهارمحال و بختیاری، - مصطفی حیدری صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس علاوه بر پاسخگویی به پیگیری برخی از مسائل شهری و دغدغه های مردمی، گفت: برخی از افراد بر نامگذاری 31 اردیبهشت ماه به عنوان روز استان چهارمحال و بختیاری تاکید دارند و پیگیر تغییر روز استان از 20 بهمن ماه مصادف با سالروز بیعت مردم چهارمحال و بختیاری با امام راحل(ره) به این تاریخ هستند.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: شورای اسلامی شهرکرد انتقادات و نظرات خود را به شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام کرد و سی ویکم اردیبهشت ماه به عنوان روز شهرکرد در تقویم استان باقی می ماند.

وی ادامه داد: در مصوبه چهارمین دوره شورای اسلامی شهرکرد در سال 1395 روز 31 اردیبهشت ماه به نام روز شهرکرد انتخاب و با پیشنهاد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در همان سال موافقت و مصوب شد.

رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد خاطرنشان کرد: 31 اردیبهشت ماه مصادف با هجرت و اقامت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) به دهکرد یا همان شهرکرد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

31 اردیبهشت ماه به عنوان روز «شهرکرد» در تقویم چهارمحال و بختیاری می ماند

31 اردیبهشت ماه به عنوان روز «شهرکرد» در تقویم چهارمحال و بختیاری می ماند