مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 09:102022-10-30بين الملل

پیروزی روسیه در جنگ با اوکراین باعث قدرتمند شدن چین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ینس استولتنبرگ»، دبیر کل «سازمان پیمان آتلانتیک شمالی» (ناتو) در مصاحبه ای ادعا کرد، آمریکا باید به حمایت از اوکراین در جنگش با روسیه ادامه دهد، - آمریکا باید به حمایت از اوکراین در جنگش با روسیه ادامه دهد، زیرا پیروزی روسیه در این جنگ باعث قدرت پیدا کردن چین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ینس استولتنبرگ ، دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در مصاحبه ای ادعا کرد، آمریکا باید به حمایت از اوکراین در جنگش با روسیه ادامه دهد، زیرا پیروزی روسیه در این جنگ باعث قدرت پیدا کردن چین خواهد شد.

استولتنبرگ در مصاحبه با نشریه پالتیکو مدعی شد: پیروزی روسیه برای همه ما در اروپا و آمریکای شمالی و در کل ناتو بد خواهد بود، چون پیامی را برای رهبران خودکامه – نه فقط روسیه بلکه همچنین چین- خواهد فرستاد مبنی بر اینکه آن ها می توانند با استفاده از نیروی بی رحم نظامی به اهدافشان دست یابند.

دبیر کل ناتو در ادامه این مصاحبه با اشاره به اینکه این ائتلاف اخیرا در تابستان از پکن به عنوان یک چالش برای خود یاد کرد، گفت: برای متحدان ناتو مهم است که کنار یکدیگر بایستند و به تبعات ظهور چین رسیدگی کنند و ما روی این موضوع توافق داریم و این دقیقا کاری است که ما انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی روسیه در جنگ با اوکراین باعث قدرتمند شدن چین می شود

پیروزی روسیه در جنگ با اوکراین باعث قدرتمند شدن چین می شود