مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 09:152022-10-30اقتصادي

بازارگردانان چه کردند؟


به گفته یک مقام ارشد در شرکت بورس اوراق بهادار تهران، در جریان معاملات دیروز، بازارگردانان 9 درصد از خرید در کل معاملات را به خود اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، محمدرضا شاه نظری معاون نظارت بر بازار شرکت بورس تهران در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، با اشاره به ارزش معاملات بازار خرد سهام در جریان معاملات دیروز، شنبه هفتم آبان ماه، اظهار کرد: در روز جاری، ارزش معاملات بازار خرد سهام و حق تقدم بیش از 1800 میلیارد تومان بوده است.

محمدرضا شاه نظری ادامه داد: در جریان معاملات دیروز، صندوق های بازارگردانی در کنار صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار سرمایه و صندوق تثبیت بازار سرمایه به حمایت از بازار پرداختند، به طوری که در این راستا، بازارگردان ها بیش از 9 درصد از خرید در کل معاملات را به خود اختصاص دادند.

این مقام ارشد شرکت بورس تهران با مدنظر قرار دادن شیوه های اجرای بندهای پنجم و هشتم بسته حمایتی ده بندی بازار خاطر نشان کرد: در راستای اجرای این بندها، اقدامات نظارتی متعددی از جمله تذکرات کتبی و شفاهی و سایر اقدامات نظارتی از جمله عدم تایید معاملات و محدودسازی دسترسی مستقیم به بازار در خصوص برخی سهامداران حقوقی فروشنده انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارگردانان چه کردند؟

بازارگردانان چه کردند؟