مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 09:352022-10-30فرهنگي

تجلیل از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب


معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراسم تجلیل از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، هادی شیرمحمدی صبح امروز با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از روستاهای برگزیده در هشتمین جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب اظهار کرد: روستاهای استان از بین 285 روستای کشور در جمع 10 برگزیده هشتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب قرار گرفتند.

وی گفت: این جشنواره به منظور پشتیبانی از برنامه ها، اقدامات و طرح های ابتکاری حوزه کتاب و کتاب خوانی در راستای تقویت هویت ایرانی ـ اسلامی، امیدبخشی، توسعه کسب وکارهای فرهنگی و هنری محلی و بومی و محرومیت زدایی با محوریت فرهنگ برگزار شد.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه طرح های ابتکاری با هماهنگی شورای روستا و دهیاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد؛ خاطرنشان کرد: پس از انتشار فراخوان این دوره جشنواره 285 روستا از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده و آثار و فعالیت های خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

وی تاکید کرد؛ از این تعداد با بررسی آثار رسیده، 52 روستا به مرحله داوری ملی رسیدند که پس از فرآیند داوری مجدد 10 روستا به عنوان روستای برگزیده انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب

تجلیل از روستاهای برگزیده دوستدار کتاب