مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 09:402022-10-30سياسي

حقوق نیروهای مسلح و انتظامی 20 درصد افزایش می یابد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش 20 درصدی حقوق نیروهای انتظامی و مسلح در لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 8 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری با پیشنهاد احمد امیرآبادی فراهانی مبنی بر افزایش 20 درصدی حقوق نیروهای انتظامی و مسلح با 164 رأی موافق، 29 رأی مخالف و 15 رأی ممتنع از مجموع 245 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

احمد امیرآبادی فراهانی در جریان طرح پیشنهاد خود گفت: حقوق و مزایای نیروهای انتظامی و مسلح طبق تبصره 3 ماده 117 قانون خدمات کشوری باید 20 درصد بیشتر از نیروهای لشکری و کشوری باشد، بنابراین آنها باید افزایش حقوق داشته باشند، چرا که حقوق این عزیزان از دیگر بخش های لشکری کمتر است، لذا حق آنهایی است که در مرزها مرزبانی می کنند، حقوقشان افزایش یابد.

براساس این پیشنهاد، به ردیف 1 ماده واحده لایحه مذکور عبارت در اجرای این بند درخصوص نیروهای مسلح تبصره 3 ماده 117 قانون مدیریت خدمات کشوری اجرایی می شود الحاق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق نیروهای مسلح و انتظامی 20 درصد افزایش می یابد

حقوق نیروهای مسلح و انتظامی 20 درصد افزایش می یابد