مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 10:302022-10-30دانش

ثبت نام جشنواره جایزه ملی ایثار تا 10 آبان ماه ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، غلامعلی جاودان با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره در سه سطح دانشگاهی، - مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تا 10 آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، غلامعلی جاودان با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره جایزه ملی ایثار گفت: این جشنواره در سه سطح دانشگاهی، منطقه ای و کشوری و در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، ای حرفه ای، PhD، و تخصص پزشکی و با لحاظ شدن شرط معدل و امتیاز ایثارگری برگزار می شود.

وی افزود: نحوه ثبت نام در جشنواره هفتم و ارزیابی بررسی مدارک تحصیلی و نحوه انتخاب برگزیدگان از طریق سامانه خواهد بود.

15 نفر از دانشجویان گروه هدف که بالاترین امتیاز در هر مقطع/رشته مربوطه را کسب کرده ‏اند، به عنوان برگزیدگان نهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند.

دبیرکل جشنواره جایزه ملی ایثار خاطرنشان کرد: این جشنواره صرفاً برای دانشجویان شاهد و ایثارگر است و 3 نفر در رشته پزشکی عمومی، 2 نفر دندانپزشکی، 2 نفر داروسازی، 2 نفر مقطع کارشناسی، 2 نفر در مقطع کارشناسی ارشد، 2 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام جشنواره جایزه ملی ایثار تا 10 آبان ماه ادامه دارد

ثبت نام جشنواره جایزه ملی ایثار تا 10 آبان ماه ادامه دارد