مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:052022-10-30اقتصادي

وجود 80 شرکت دانش بنیان در استان گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به ظرفیت های دانش بنیان در گیلان، گفت: در گذشته 68 واحد تولیدی دانش بنیان در گیلان فعالیت می کردند که این تعداد به 80 شرکت دانش بنیان افزایش پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی در برنامه تلویزیونی کارنامه با  محکومیت حمله تروریستی حرم مطهر حضرت در شاخص های مختلف نیز اختصاص پیدا کرد.

عباسی  با بیان اینکه قبل از سفر هیأت دولت به گیلان، استان دچار چالش اعتباری بوده است، تصریح کرد: در همین خصوص یک هزار و 200  میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های  راکد تخصیص پیدا کرد و این پروژه ها دوباره به جریان افتاد و در در آینده ای نزدیک نیز  یک هزار و 300 میلیارد تومان دیگر به این بخش اختصاص پیدا می کند.

وی از وجود  800 واحد راکد در گیلان خبر داد و افزود:  با استفاده از تبصره 16 و 18، تسهیلات خوبی در این بخش در نظر گرفته شد و 163 واحد تولیدی تا زمان حاضر احیا شد و به چرخه تولید بازگشته است.

به گفته نماینده عالی دولت در استان گیلان از 30 هزار شغل تعهدشده در گیلان، 19 هزار و 500 شغل ایجاد شده که این آمار باید راستی آزمایی شود.

عباسی با اشاره به توانمندی و مبنی بر سرعت بخشی به پروژه راه آهن رشت به آستارا، افزود: شخص رییس جمهور و مجموعه دولت سیزدهم برای اجرا و بهره برداری از  این پروژه مصمم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 80 شرکت دانش بنیان در استان گیلان

وجود 80 شرکت دانش بنیان در استان گیلان