مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 آبان 1401 ساعت 11:202022-10-30سياسي

آموزش شرکت در مناقصه با پکیج صفر تا صد اجرای ساختمان تکمیل شد!


یک مهندس عمران که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است، چه قدر در مورد پکیج صفر تا صد اجرای ساختمان اطلاعات دارد؟ - برای یادگیری این مطالب چه قدر باید زمان بگذارد و تجربه کسب کند تا به یک جایگاه و درآمد قابل قبول در حوزه اجرای ساختمان برسد؟ آیا یک مهندس عمران خبره باید هم بر اصول اجرایی هم دفتر فنی تسلط داشته باشد؟ چرا هر مهندسی باید علاوه بر پکیج صفر تا صد اجرای ساختمان با آموزش شرکت در مناقصه آشنا باشد؟ با ما همراه باشید تا به تمام نکات و ریزه کاری های رشته مهندسی عمران بپردازیم و شما را برای یک پرواز دلچسب و موفق در حوزه مناقصات پیمانکاری آماده کنیم.

برای تکمیل دروس دانشگاهی رشته عمران در حوزه های مختلف نیاز هست که آموزش های تکمیلی مثل آموزش اجرای ساختمان یا آموزش دفتر فنی را در کنار مطالعه دروس تخصصی، مشاهده کنیم.

به همین خاطر وقتی یک مهندس عمران از دانشگاه فارغ التحصیل می شود با تمام چم و خم کار آشنایی نداشته و برای رسیدن جایگاه شغلی و درآمد مطلوب خودش به مشاهده این آموزش ها نیاز دارد.

اما اگر این آموزش ها را مشاهده نکند مجبور است به کارآموزی روی بیاورد که یا باعث طولانی شدن مدت رسیدن به آرزوهایش شده یا این که در راه رسیدن به آن دل سرد می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش شرکت در مناقصه با پکیج صفر تا صد اجرای ساختمان تکمیل شد!

آموزش شرکت در مناقصه با پکیج صفر تا صد اجرای ساختمان تکمیل شد!